25aug

Introductie

Heeft loonadministratie geen geheimen voor je? En ben je analytisch ingesteld? Dat treft, want voor een van onze klanten zijn we op zoek naar een full-time freelance  Business Analist.  

Het gaat om een opdracht van minstens 6 maand (mogelijke verlenging) 

De kantoren van de klant bevinden zich in Leuven. 

Organisatie

Je komt terecht bij een van de grote, zo niet grootste, HR dienstverleners die zowel werkgevers als zelfstandigen en boekhouders ontzorgen.Je zal deel uitmaken van het product Management afdeling die ook instaat voor de ontwikkeling van de loonmotor.

Functie

  • Je zal voornamelijk analysewerk doen voor een nieuwe loonmotor.
  • Je bekijkt wat nodig en haalbaar is en werkt dit uit in een oplossing i.f.v. aanbod, dienstverlening en/of proces. Je zal ook meewerken aan de implementatie ervan in de gehele organisatie.
  • Je zal hiervoor ook regelmatig moeten overleggen met de verschillende stakeholders en specialisten.
  • Dit giet je dan in requirements en analysemateriaal. Met deze info gaat de IT partner aan de slag om de loonmotor samen te stellen.
  • Je beschrijft acceptatiecriteria en testscenario’s.
  • Je voert ook testen uit en biedt ondersteuning bij de acceptatietesten.
  • Je zorgt ook voor de nodige documentatie en trainingen.
  • De opdracht bestaat uit verschillende type deelprojecten: van bruto naar netto, sectorspecifieke behoeften in kaart brengen (bv bouw, …), regelgeving rond bedrijfswagens, …

Functie-eisen

  • Als business analist heb je ervaring met payroll administratie en loonberekeningssoftware.
  • Je moet geen specifieke tools of methodieken kennen, maar agile frameworks en technieken zijn je niet vreemd, of je bent bereid om je daarin te verdiepen.
  • Je kan zelfstandig werken, maar je werkt ook vlot samen met de verschillende stakeholders.
  • Je kan goed overzicht houden.
  • Je bent een planner en omgaan met deadlines zijn geen probleem.
  • Door je enthousiasme en overtuigingskracht zorg je ervoor dat iedereen mee krijgt.
  • Je communiceert vlot in het Nederlands (zowel mondeling als schriftelijk) Een goede kennis van Frans of Engels is meegenomen.

Aanbod

wat kan je verwachten?

Het gaat om een fulltime opdracht die loop tot het einde van het jaar, met mogelijkheid tot verlenging.

De opstartdatum zal wel in samenspraak met de klant overlegd worden, maar hij wil graag zo snel mogelijk opstarten.

De kantoren van de klant bevinden zich in Leuven.

Waarom samenwerken met ARCH?

Samenwerken met ARCH is terechtkomen in een community die samen zal zorgen voor een betekenisvolle impact bij onze klanten. Dat doen wij door authentiek, betrokken en creatief te zijn. Dat zijn de centrale elementen in ons werk die ons tot een team maken.

Werken bij ARCH betekent werken in een dynamische en professionele omgeving.

Onze consultants werken op diverse projecten bij verschillende opdrachtgevers. Daarnaast leren ze en delen ze ervaringen via de interne ARCH events en opleidingen.

Meer informatie over ons als bedrijf? Neem een kijkje op onze website.

Inlichtingen

Voor meer informatie kan je altijd terecht bij onze recruiter, Innes. We willen het jou gemakkelijk maken: klik op deze link om een afspraak te maken in haar persoonlijke agenda.

Sollicitatie

Meteen overtuigd dat jij de kandidaat bent die wij zoeken? Stuur jouw CV naar Innes.Sabbagh@arch.partnersof solliciteer door op onderstaande knop te klikken.